Kuinka voin tehdä palautuslähetyksen maasta Suomi?
Palautuslähetystä varten täytä täältä seuraava lomake. Saat palautusetiketin ja ohjeet kätevästi ja helposti sähköpostitse. Lisäksi saat enemmän tietoa kuinka edetä. Palautus on luonnollisesti täysin ilmaista sinulle.
Kun palautat tuotteesi meille, ota huomioon seuraavat asiat:
- Pyydä kuitti palautuksesta ja säilytä se, kunnes olet saanut hyvityksen tai korvauksen.
- Palautetut tuotteet käsitellään 5 työpäivän kuluessa (lauantaita lukuun ottamatta) niiden vastaanottamisesta .
- Sinun on pakattava tavarat huolellisesti, jotta ne eivät vaurioidu kuljetuksen aikana.
- Kun palautat sähköisiä laitteita, ne on palautettava alkuperäispakkauksessa kuljetusvaurioiden välttämiseksi.
- Huolitsijan palauttamien tuotteiden palautuskustannuksia ei korvata.
Mitä voidaan lähettää takaisin?
Voit palauttaa saadun tavaran 14 päivän sisällä ilman syyn nimeämistä tekemällä palautuslähetyksen. Tämän lisäksi myönnämme sinulle tähän aikarajaan vielä 16 päivää lisäaikaa palauttaa tavara. Näin sinulla on yhteensä 30 päivää aikaa lähettää tavara takaisin.
Voit palauttaa kaikki aavaamattomat pakkaukset, jotka ovat alkuperäisessä kunnossa takaisin. Pakkaa palautettava tuote huolellisesti, ettei se vaurioidu kuljetuksen aikana.
Kerro palautuksen tarkka syy palautuslomakkeessa (palautuslomake https://www.pureskinfood.fi/kunden/withdrawalform) ja seuraavat tiedot: nimi, osoite, tilausnumero.
Tarkat tiedot palautuslähetyksistä / peruutuksista löydät täältä.
Kuinka saan rahani takaisin?
Heti, kun palautuslähetyksesi on saapunut meille sääntöjen mukaisesti ja 30-päiväisen palautusajan sisällä, saat rahasi takaisin. Korvaamme palautussumman mielellään myös lahjakorttina.
Riippuen käyttämästäsi maksutavasta, saat rahasi takaisin seuraavalla tavalla:
- Tilisiirron tapauksessa saat rahat takaisin tilillesi. Ilmoita meille tilitietosi (IBAN ja BIC), jotta voimme suorittaa maksun.
- Jos olet maksanut PayPalillä, saat hyvityksen Paypal-tilillesi.
- Sofortüberweisung-tilisiirron tapauksessa saat hyvityksen pankkitilillesi. Ilmoita meille tilitietosi (IBAN ja BIC), jotta voimme suorittaa maksun.
- Jos olet maksanut luottokortilla, saat hyvityksen luottokortillesi.
- Klarna: saat hyvityksen suoraan Klarna-tilillesi.
- Toimituksen yhteydessä tapahtuvan käteismaksun tapauksessa (ei mahdollinen Suomessa) sinun täytyy antaa meille tilitietosi, jotta voimme suorittaa maksun ja korvata sinulle jo maksamasi tavarat.
- iDeal-tilauksen tapauksessa saat rahasi takaisin suoraan iDeal-tilillesi.
Takaisinmaksu tapahtuu muutaman päivän sisällä. Jos sinulla on vielä kysyttävää, voit kääntyä milloin vain puoleemme!
Jos tarvitset hyvityslaskun, voimme lähettää sen sinulle pyynnöstä.
Sähköposti: suomi@pureskinfood.net