Miten teen tilauksen

Tilauksen tekeminen

Tilauksen tekeminen on aivan helppoa! Voit tilata verkkosivujemme kautta kellon ympäri. 

Löydät tuotteet hakutoiminnon avulla tai vain selaamalla. Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen ja valinnut mahdollisen värin, koon, maun ja lukumäärän, klikkaat painiketta "lisää ostoskoriin" tehdäksesi ostoksen. 

Sitten kun olet valinnut tuotteet, klikkaa oikeasta yläkulmasta painiketta "Siirry kassalle", niin pääset tilausprosessiin. Jos olet jo rekisteröitynyt asiakkaaksi, voit kirjautua sisään tunnuksillasi. Jos olet uusi asiakas, voit helposti luoda itsellesi asiakastilin. 

Kassalla annat halutun toimitusosoitteen ja valitset haluamasi maksuvaihtoehdon. Sitten voit tarkistaa tilauksesi tiedot vielä kertaalleen ja päättää tilauksen.

Saat välittömästi tilausvahvistuksen. Etukäteismaksulla maksettaessa saat vahvistuksen, kun summa on saapunut tilillemme. Sen jälkeen tilauksesi käsitellään mahdollisimman nopeasti.  

Saatavuus ja varaston tila

Pyrimme siihen, että varastossa on aina mahdollisimman paljon tuotteita.

Tietoa toimitusajoista löydät nettisivuiltamme kahdesta kohdasta: suoraan tuotteen kohdalta ja ostoskorista.

Voit tarkastella tuotteen tilaa tuotteen kohtalta kotisivulla. Erottelemme tuotteet seuraavien luokkien mukaan:

Varastossa: Tuote voidaan toimittaa heti. Toimitetaan samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Varastossa alkaen: Tuote ei ole tällä hetkellä varastossa, mutta sen pitäisi olla jälleen saatavilla ilmoitettuna päivänä.

Tällä hetkellä ei saatavissa: Valitettavasti meillä ei ole tarkkoja tietoja siitä, milloin tuote on jälleen saatavissa. On mahdollista, että tuotteen toimittajalla on toimitusongelmia tai tuotteen valmistajalla on vaikeuksia. Koska meille ei usein anneta täällä tarkkoja tietoja, joudumme poistamaan "lisää ostoskoriin" -painikkeen, jotta toimitusajat eivät veny kohtuuttomasti. Voit myös napsauttaa "Ilmoita minulle, kun saatavilla" -painiketta ja saat automaattisesti sähköpostin heti, kun tuotetta on taas varastossa.

Loppuunmyyty: Tuote ei ole enää tuotannossa tai olemme poistaneet sen valikoimastamme.

Toimituspäivämäärä riippuu useista tekijöistä, kuten toimitusosoitteesta, valitusta toimituspalvelusta, tavaroiden saatavuudesta, tilausajankohdasta ja maksutavasta. Tässä on esimerkki:
Tarvitset tuotteen ja se näkyy olevan "varastossa". Vain tämä tuote vaikuttaa toimitusaikaan. Arvioitu toimituspäivä näkyy tuotteen kohdalla ja ostoskorissa.
Jos laitat nyt ostoskoriin toisen tuotteen, joka saapuu varastoon vasta myöhemmin, koko tilauksen arvioitu toimituspäivä muuttuu. Toimituspäivä, jolloin saat molemmat tuotteet, näkyy ostoskorissa.

Jos toimituksessa on ongelmia, ilmoitamme sinulle.

Maksuvaihtoehtomme

Käytettävissä olevat maksutavat maassa Suomi
Tilisiirto
Maksa summa tilauksen tehtyäsi tilillemme. Kun maksu näkyy tilillämme, lähetämme tilauksesi.
Luottokortti
Turvallinen ja nopea maksu VISA, Mastercard, JCB.
Maestro-kortti
Maksa Maestro-kortilla turvallisesti ja nopeasti.
Klarna-lasku
Maksa mieleiselläsi tavalla
Paypal
Maksa helposti ja turvallisesti Paypalilla.

Mitä muita toimitusvaihtoehtoja on?

Tervehdyskortti

Sinulla on mahdollisuus lisätä tilaukseesi henkilökohtainen tervehdyskortti. Voit valita erilaisista korteista, lisätä henkilökohtaisen viestin ja katsoa kortin esikatselua. 

Tervehdyskorttia ei ole enää mahdollista lisätä tilauksen päättämisen jälkeen.

Ei laskua paketin mukana

Tämä vaihtoehto on etenkin silloin tärkeä, kun haluat lähettää tilauksen lahjana ilman, että vastaanottaja näkee laskua. Tässä tapauksessa voit antaa laskutusosoitteen ja toimitusosoitteen erikseen. Paketti läheteään sitten toimitusosoitteeseen, ja lasku lähetetään laskutusosoitteeseen. 

Jos toimitus- ja laskutusosoite ovat samat, saat molemmat (lahjapaketin ja laskun) samaan osoitteeseen, mutta erikseen pakattuina.

Mitä ovat kylmälähetys, tuorelähetys ja suoraan valmistajan kautta tapahtuva lähetys?

Mikä on tilaushuomautus?

Voit lisätä tilaukseesi huomautuksen ostoskorissa. Se toimii lisäinformaationa varastomme työntekijöille. Et voi siis välittää sitä kautta viestiä suoraan paketin toimittajalle. 

Asiakaspalvelumme yrittää välittää viestisi paketin toimittajalle. Valitettavasti emme voi taata, että toimittava yritys (posti, UPS) myös saa viestin tai ottaa sen huomioon.  

Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi tai saada lisätietoja, ole hyvä ja käänny asiakaspalvelumme puoleen. 

Mitä tilaukseni eri statukset tarkoittavat?

Heti, kun olet saanut vahvistussähköpostin tilauksestasi näet tilauksesi tilan "oma tili" -osiossa. Otathan huomioon tilauksesi tilan jos haluat tehdä tilaukseesi muutoksia. 

Odotetaan maksua - tarkoittaa, että rahat eivät ole vielä saapuneet tilillemme. Voit tehdä tilaukseesi vielä muutoksia. Lähetämme muistutuksen kerran viikossa neljän viikon ajan avoinna olevasta maksusta. Jos maksua ei kuulu neljän viikon aikana peruutamme tilauksen. Jos kuitenkin maksat tilauksesi tämän neljän viikon jälkeen aktivoimme tilauksesi uudelleen.  

Valmiina lähetettäväksi - tilauksesi on saapunut meille, mutta sitä ei ole vielä käsitelty. Voit tehdä vielä muutoksia tilaukseesi. 

Pakattavana - Tilauksesi on juuri pakattavana tai se on jo matkalla jakelupalveluun. Et voi enää tehdä muutoksia tilaukseesi. 

Lähetetty - Tilauksesi on jo matkalla luoksesi

Peruutettu - Tilauksesi on peruutettu.